2. března 2014

Moje osobní výzva!

Tak a dost. Už se na to nemohu dívat. po Řecku se to zase pěkně nakupilo a já už jsem z toho nešťastná. Takže šup s tím něco udělat a nevymlouvat se na to, že jsem kardiak a že nemůžu cvičit, což sice pravda z větší části je, ale nebudeme přece sedět doma na zadku a dívat se, jak děsně vypadáme. Včera bylo 1.března a já si udělala fotografie, protože takhle dál se na sebe nemůžu už dívat. Chci být do plavek krásná. A protože 1. června mám narozeniny, tak si dávám výzvu, že nejkrásnější dáreček k mým 21. narozeninám by byl právě krásný pevný zakulacený zadeček a pěkné ploché bříško. Nechci žádné buchty.... budu nejspokojenější a nejšťastnější, když budu vypadat pevně a mít postavu do plavek, jinak co by to bylo za cestovatelku, která se rozhodla bydlet na Sardínii (i když teď plánuje cestu do USA), kdyby se nemohla procházet po pláži a nestydět se za své tělo. Takže s pravdou ven. Tohle je fotografie a můj aktuální stav. A šup šup pustit se do toho!!! :) Držte mi pěsti. Bude to boj!


Žádné komentáře:

Okomentovat